2013/06/02

Podkład matujący Lirene - kilka słów

Dzień dobry!
Druga notka, w tak krótkim odstępie czasowym. Jak dla mnie to CUD! :) Coś strasznie ciągnęło mnie w stronę bloga, także stwierdziłam, że dodam wam recenzję jak dla mnie wspaniałego podkładu marki Lirene.

Długo szukałam odpowiedniego kosmetyku. Mam jak to na nastolatkę przystało dość tłustą cerę, ale na szczęście nie za wiele pryszczy i wyprysków. Podkład miał się sprawdzać raczej w roli punktowego korektora. Wcześniejsze moje kosmetyki, mimo godzinnego studiowania ich w drogerii, zawsze okazywały się za ciemne. Co za tym idzie, były nie do użytku, a ja ciągle znajdowałam się w punkcie wyjścia.
Oczywiście mogłam kupić super drogi, idealnie dopasowujący się fluid z Diora, ale pytanie PO CO?
Ciągle szukałam dość taniego, ale i dobrego produktu. Nie zawiodłam się, a moje przekonanie, iż jakość nie zawsze idzie w parze z ceną zostało potwierdzone.
Przejdźmy do produktu.

Fluid matujący Lirene, odcień 13 tak zwane Cappuccino.



TRWAŁOŚĆ                                 
Moim zdaniem utrzymuje się dość długo na twarzy, wymaga jedynie drobnych poprawek, w toalecie przy lustrze. 

DOPASOWANIE
Jako jeden z niewielu jeśli chodzi o dopasowanie się do skóry w stu procentach się sprawdza. Nie zostawia 
brzydkich śladów, wygląda naturalnie. Nie tworzy efektu maski.



OPAKOWANIE 
Sama buteleczka jest bardzo poręczna, bez problemu mieści się w mojej, małej kosmetyczce. Jednak  ma jeden mankament, (ale nie wiem czy nie jest to po prostu skutek mojego dość szałaputnego, mocnego naciskania) płyn z buteleczki wytryskuje w bardzo dużej ilości. Jest to uciążliwe, bo po pierwsze nie lubię marnotrawić niepotrzebnie produktu, a po drugie istnieje duże ryzyko, że poplami ubranie.  
                                                                
CENA
W Rossmanie kupiłam go za około 15 zł za 250 ml. Jak dla mnie naprawdę korzystna, w porównaniu do cen produktów Miss Sporty, które moim zdaniem są beznadziejne. 

Ogólna opinia, jest całkiem zadowalająca. Produkt jak na swoją cenę jest dość dobry, długo utrzymuje się, wygląda naturalnie. Oczywiście można znaleźć lepsze podkłady, ale za jaką cenę?
Z chęcią kiedyś do niego wrócę.

A jaka jest wasza opinia na jego temat? Może znacie równie dobre, tanie produkty? Jeśli tak pochwalcie się o tym w komentarzach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech na mojej twarzy, dziękuję ♥