2015/06/06

☮ Sunny relax ☮

Nareszcie trochę wolnego, wypoczywacie? Czasami dobrze jest tak zregenerować siły, odświeżyć myśli, odpocząć. Pamiętam, że jako mała dziewczynka, wypoczynek kojarzyłam ze śpiewem ptaków, wiatrem we włosach, tętentem końskich kopyt. Teraz wyobrażam sobie to trochę inaczej, ale czy mniej przyjemnie? Wydaje mi się, że nie ale wszystko zależy od punktu widzenia... 


























 


/ Szorty - H&M / Bluzka - Sinsay / Kamizelka - H&M / Kapelusz - H&M / Buty - Converse / Torba - Sinsay /




No to wypoczywajcie dalej :)





3 komentarze:

  1. Mega wyglądasz, masz piękne włosy :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! I jakie ślicznie zdjęcia i wygląd bloga no cudo.
    Super wyglądasz. Od razu Cię zaobserwowałam:)

    Zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba- zaobserwuj:
    KLIK--> http://juliaxiggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wywołuje uśmiech na mojej twarzy, dziękuję ♥