2014/03/08

Rockowe róże - stylizacja

Hejcia!


Dzisiaj przychodzę do was ze słodziacką, różowiutką stylizacja. Wybieram się do znajomych i myślę, że będzie ona jak najbardziej odpowiednia. Lekko oficjalna, lekko glamour, ale akurat nadaje się na tego typu spotkanie. Wybrałam sweterek w różowym kolorze (jak wiecie ostatnio moim ulubionym), skórzaną spódniczkę, do tego dobrałam czarne rajstopy, lekkie wiosenne workery z similkami 
i srebrny naszyjnik. W sumie jakby się tak przypatrzeć, to może nie jest taka do końca sweet? 
No zobaczcie sami. 



















/ Sweterek - H&M / Spódnica - Zara / Buty - Bata / Naszyjnik - Stradivarius / Plecak - Sinsay /


Buziaki! 
Podobało się wam? Co dzisiaj zamierzacie robić? Piszcie w komentarzach, każdy z nich wywołuje mój uśmiech i motywuje do dalszego działania :)


25 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo proszę o pomoc, każda się przyda. Z góry bardzo dziękuję :)

    mal-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylówka <3 Plecak z Sinsey cudowny *.* Kiedy go kupiłaś ? Są może jeszcze ?
    http://teenager4ever56.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo, cieszę się że się podoba :) Myślę, że jeszcze są, bo kupowałam go niedawno.

      pozdrawiam

      Usuń
  4. Jak ślicznie wyglądasz ! <3 Super plecak :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo, ale fajnie! Bardzo dziękuję i czuję się doceniona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz : )

    Pozdrawiam ;*
    juliett-ofc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz śliczne włosy, hipnotyzujące oczy ... po prostu idealna <3
    Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja :) Obserwuję bo będę tutaj częściej zaglądać :)
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, a zestaw cudowny :D

    http://foxyladyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba. Zachęcam do częstszego zaglądania. A na twojego bloga na pewno wpadnę :)

      Usuń
  10. Świetny sweterek :)

    obserwujemy? ty zacznij, a ja się odwdzięczę!

    my-world-by-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo, wow. Thanks 4 visiting my blog :) Compliments like this one, make me happy!! Thank you again :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo piekna stylizacja! :)

    http://dieeeyoung.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja! :) Prześliczna jest ta spódniczka i mam pytanie dawno ją kupowałaś? Bo właśnie poszukuję podobnej ^^

    Mam do Ciebie ogromną prośbę. Mogłabyś kliknąć u mnie w najnowszej notce w linki do sklepu Persunmall? Proszę dla Ciebie to tylko kilka sekund, a dla mnie to naprawdę bardzo ważne. Z góry dziękuję! ♥ Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak niestety już troszkę czasu minęło :( Ale na pewno znajdziesz, teraz jest ich wszędzie pełno. Weszłam już i kliknęłam, masz ślicznego bloga.

      Usuń
  14. Jesteś śliczna! ;)
    +obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja !

    http://wszyscyusmiechnieci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś prześliczna! A włosów strasznie Ci zazdroszczę :)
    Podoba mi się też ta spódnica, fajnie się komponuje z resztą.

    http://ruziaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci bardzo, ciesze się, że ci się podoba. Takie komentarze zawsze sprawiają mi ogromną radość :)

      Usuń
  18. Świetny post! <3
    zapraszam do mnie :) http://dominikakarpowicz.blogspot.com/ (dopiero zaczynam)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim skromnym zdaniem róż nie jest rockowy. Ale spódnica jest super!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wywołuje uśmiech na mojej twarzy, dziękuję ♥