2015/09/06

Cuba trip ➯ coming back to holidays




Amerykańskie kabriolety z lat 60, lejący się strużkami rum, stare budynki nie remontowane od niepamiętnych czasów i odczuwalna we wdychanym powietrzu władza komunistyczna. A to wszystko to urocza KUBA, miejsce które często umie doprowadzić do bezdechu. Kiedy tak siedziałam sobie w autokarze i patrzyłam na tych wszystkich, wbrew pozorom uśmiechniętych ludzi to zastanawiało mnie, jak to jest, że mimo różnych utrudnień oni umieją doceniać, co dało im życie, chociaż tak szczerze nie dało im wiele. 
Wycieczka była naprawdę wspaniała, poznałam państwo od strony oficjalnej i tej przysłowiowej kuchni. Na Kubie jest tak dużo pięknych miejsc, które sprawiają, że wszystkie zdjęcia stamtąd wyglądają wręcz nieziemsko. Wielkie plaże z mięciutkim piaskiem, turkusowa, niczym wyjęta z photoshop-a woda i ci ludzie, tańczący w prawie każdej minucie swojego życia. To wszystko sprawiło, że śmiało mogę uznać te wakacje za jedne z najlepszych w moim życiu.







A teraz czas wracać do szkolnej rzeczywistości :)





6 komentarzy:

  1. Jesteś jedyną osobą, której mogę szczerze pozazdrościć takich wakacji! Faktycznie, zdjęcia jak z bajki, woda niemożliwe niebieska.
    PS. Masz genialną figurę! :3
    Zdjęcia świetne!
    http://milleremilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku, świetnie wyglądasz. Delfin ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia (na widok delfina aż zapiszczałam z zachwytu). Kuba to bardzo klimatyczne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne, piękne zdjęcia:) Prosimy o więcej;) Zapraszam również do mnie,w ostatnim poście opinia o hotelu w Tajlandii;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne miejsce! Idealnie się wpasowujesz, bo też wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wywołuje uśmiech na mojej twarzy, dziękuję ♥